<p><a href="http://www.adblueromania.ro">AdBlue Romania</a> este un producător local de solutie AdBlue, cu sediul in Județul Buzau, Comuna ...

Piese tractoare, combine si utilaje agricole | E-mail: office@agripiese.ro
Piese tractoare, combine si utilaje agricole | E-mail: office@agripiese.ro
<p><a href="http://www.adblueromania.ro">AdBlue Romania</a> este un producător local de solutie AdBlue, cu sediul in Județul Buzau, Comuna ...
<p>Bani pentru tinerii care vor să achiziționeze utilaje agricole! Agenția pentru Finanțarea Investițiilor a anunțat joi – 10 martie că a publicat ...
<p>Revenirea prognozată de analiștii KeysFin până în apropierea sau chiar peste nivelul record atins în 2019, de aproape 46 de miliarde de lei, se ...
Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat Fan Courier.
Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor ajunge la destinatie intr-un interval de 12 ore – 24 ore. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.
Pretul* transportului va fi urmatorul:
• Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful difera in functie de colet si greutate, cel standard fiind de 30 RON (TVA inclus).
• Pentru comenzi ce depasesc 500 lei transportul este gratuit**.
• Pentru plata ramburs comisionul de procesare a platii este de 4 lei (TVA inclus).
* Pretul transportului nu creste sau scade in functie de greutatea coletului, decat in cazul in care greutatea coletului depaseste 3 kilograme.
** Gratuitatea se aplica doar coletelor ce nu depasesc 3 kilograme.
Dupa ce comanda va fi plasata catre Fan Courier se va genera un cod de urmarire. Vei primi acest cod pe mail si vei putea sa vezi starea comenzii tale. Daca te-ai inregistrat si ti-ai facut cont de client pe https://www.fancourier.ro/awb-tracking/ poti sa urmaresti statusul comenzii tale in istoricul de comenzi.
Exista mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:
Daca ai verificat toate posibilitatile mentionate mai sus si bunurile inca lipsesc, contacteaza-ne la office@agripiese.ro .
Comanda poate intarzia maxim 24 ore fata de timpul de livrare standard (12-24 ore) din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai gasit in alta parte, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces.
Daca produsul pe care il doresti presupune conditii speciale de transport acesta va fi livrat adecvat. Daca produsul care trebuie transportat in conditii speciale este un medicament care se elibereaza cu prescriptie, atunci va fi ridicat din farmacie.
Poti sa optezi pentru plata cu cardul de credit/debit sau pentru plata cu numerar. Pentru plata cu numerar se percepe un comision de 4 lei (TVA inclus).
Poti solicita returnarea unui produs in maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda.
Completeaza formularul de retur disponibil pe site-ul nostru având link. Precizam ca acest formular de retur este un model si nu este obligatoriu.
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor.
Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.
In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Dumneavoastra. Potrivit dispozitiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000, produsele farmaceutice livrate nu pot face obiectul denuntarii unilaterale a contractului, intrucat, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapid.
Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci esti obligat sa nu utilizezi produsul in scopul in care acesta a fost achizitionat. Produsul va fi returnat impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.
Daca doresti sa anulezi o comanda, da mail la office@agripiese.ro si precizeaza ca doresti sa anulezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.