Daca ramaneti pe acest site, sunteti de acord cu Termenii si conditiile  folositi cookie-urile noastre.
Our Latest News
arrow_back
arrow_forward

Cine imi va livra produsele comandate?

Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat Fan Courier.

Cat dureaza livrarea?

Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor ajunge la destinatie intr-un interval de 12 ore – 24 ore. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.

Cat costa transportul?

Pretul* transportului va fi urmatorul:
• Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful difera in functie de colet si greutate, cel standard fiind de 30 RON (TVA inclus).
• Pentru comenzi ce depasesc 500 lei transportul este gratuit**.
• Pentru plata ramburs comisionul de procesare a platii este de 4 lei (TVA inclus).

*  Pretul transportului nu creste sau scade in functie de greutatea coletului, decat in cazul in care greutatea coletului depaseste 3 kilograme.
** Gratuitatea se aplica doar coletelor ce nu depasesc 3 kilograme.

Cum urmaresc livrarea?

Dupa ce comanda va fi plasata catre Fan Courier se va genera un cod de urmarire. Vei primi acest cod pe mail si vei putea sa vezi starea comenzii tale. Daca te-ai inregistrat si ti-ai facut cont de client pe https://www.fancourier.ro/awb-tracking/ poti sa urmaresti statusul comenzii tale in istoricul de comenzi.

De ce nu am primit toate produsele comandate?

Exista mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:

  • Verifica emailul primit dupa finalizarea comenzii pentru a vedea daca in lista finala apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil ca in timpul procesului de comanda produsul/produsele sa lipseasca din comanda ta.
  • Verifica email-ul de livrare pentru a constata daca nu au fost produse anulate. Atunci cand impachetam comanda ta putem sa observam ca un produs nu este disponibil. Datorita faptului ca nu dorim sa primesti coletul cu intarziere vom livra ce avem pe stoc in acel moment. Produsele lipsa vor fi livrate dupa ce vor fi in stoc. Aceasta situatie este semnalata intr-un mail in care te informam de starea comenzii si iti aratam tot ce nu a fost inclus in prima transa. De asemenea, vei fi contactat telefonic de un reprezentant inainte de a pregati coletul, pentru a primi confirmarea ca doresti livrarea partiala a comenzii.
  • O comanda poate fi livrata in mai multe transe si poate ajunge in perioade diferite. Unele produse pot fi in stoc atunci cand faci comanda, altele pot avea la status ”La comanda”. Tu poti opta insa pentru primirea pachetului in etape. Astfel produsele aflate pe stoc vor ajunge in termenul mentionat in timp ce produsele ”La comanda” vor ajunge mai tarziu. In acest caz costul transportului pe fiecare livrare va fi suportat de tine.
  • Verifica pachetul in detaliu pentru a te asigura ca produsul lipsa nu este ascuns.

Daca ai verificat toate posibilitatile mentionate mai sus si bunurile inca lipsesc, contacteaza-ne la office@agripiese.ro .

Ce fac in cazul in care comanda mea nu ajunge in timpul estimat?

Comanda poate intarzia maxim 24 ore fata de timpul de livrare standard (12-24 ore) din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai gasit in alta parte, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces.

Cum vor fi livrate produsele care presupun conditii speciale?

Daca produsul pe care il doresti presupune conditii speciale de transport acesta va fi livrat adecvat. Daca produsul care trebuie transportat in conditii speciale este un medicament care se elibereaza cu prescriptie, atunci va fi ridicat din farmacie.

Daca optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?

Poti sa optezi pentru plata cu cardul de credit/debit sau pentru plata cu numerarPentru plata cu numerar se percepe un comision de 4 lei (TVA inclus).

Ce fac daca nu mai doresc un produs?

Poti solicita returnarea unui produs in maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda.

Completeaza formularul de retur disponibil pe site-ul nostru având link. Precizam ca acest formular de retur este un model si nu este obligatoriu.

Returnarea unui produse cumparat de pe site-ul www.agripiese.ro se poate face in termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data achizitiei, respectand urmatoarele conditii:

  • Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare. Produsele cosmetice trebuie sa fie sigilate.
  • Produsele nu sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate) ci cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt din acelasi lot si sunt in stocul curent de marfa al vanzatorului.
  • Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale.

Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care prezinta semne vizibile de utilizare: este desigilat si/sau folosit.
  • Produsul a fost desigilat (exceptie face aparatura medicala detaliata mai sus).
  • Nu face parte din categoria produselor returnabile.

Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor.

Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.

In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Dumneavoastra. Potrivit dispozitiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000, produsele farmaceutice livrate nu pot face obiectul denuntarii unilaterale a contractului, intrucat, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapid.

Ce fac daca in colet gasesc un produs cu defecte?

Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci esti obligat sa nu utilizezi produsul in scopul in care acesta a fost achizitionat. Produsul va fi returnat impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.

Cum pot anula o comanda?

Daca doresti sa anulezi o comanda, da mail la office@agripiese.ro si precizeaza ca doresti sa anulezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.